NARAKA: BLADEPOINT
NARAKA: BLADEPOINT'te Uzak Doğu efsanelerine dalın; başka hiçbir şeye benzemeyen bir Battle Royale deneyimi için hızlı tempolu yakın dövüşlerde arkadaşlarınızla takım olun. Dünyanın dört bir yanından gelen kahramanlar, iki kadim tanrının çağlar önce çarpışarak efsanevi güce sahip bir eser olan Ölümsüzlük Maskesini yarattığı Morus Adası'nda buluştu. Siz de bu kahramanlardan birisiniz ve onu elde etme yolunda diğerleriyle karşılaşmaya hazırsınız. Geniş bir alanda hızlı hareketleri, kombolar, savuşturmalar, karşı koymalara dayalı derin ve yoğun bir yakın dövüş sistemini birleştiren benzersiz bir dövüş oyununu deneyin. Her biri benzersiz özelleştirilebilir becerilere sahip olan ve hepsi Katanadan Tüfeğe kadar geniş bir silah çeşitliliği kullanan orijinal karakterlerden oluşan muazzam kadromuzdan kendi oyun tarzınızı oluşturun. Arkadaşlarınızla takım olarak girebileceğiniz birçok farklı mücadele modunun dışında NARAKA: BLADEPOINT tekli mücadeleler, yeni sezon içerikleri ve Battle Royal oyunlarında nadiren karşılaşılan derin bir özelleştirme sistemi sunuyor. 20 milyondan fazla oyuncu mücadeleye katıldı bile, şimdi sıra sende! Yakın dövüş odaklı dövüş Hareketli, hızlı ve sürekli değişen; şiddetli bir akıl oyununda ölümcül karşı saldırılar kullanarak düşmanlarınızla savaşın veya onları zekanızla alt edin. Serbest hareket Kancanızı ve parkur becerilerinizi kullanarak şüphelenmediğiniz düşmanları yakalamaya çalışırken duvar koşusu yapın, aşağı inin ve dağlardan ve binalardan kolayca geçin. Sizin yapınız. Sizin tarzınız Çeşitli yakın dövüş ve menzilli silahları, her biri özelleştirilmiş becerilere ve benzersiz Ulti hareketlere sahip güçlü kahramanlarımızla birleştirin. Doğu Efsaneleri Büyük savaşların Uzak Doğu efsanelerinden ilham alan güzel bir manzarayı şekillendirdiği muhteşem ama tehlikeli Morus ve Holoroth topraklarına yolculuk edin.