Mysterious Crimes Bundle
Herkesin imkansız gördüğü bir vakayı çözebilmek için ne yapılması gerekir, merak ettin mi hiç? Ya mevzubahis vakanın esrarengiz ve paranormal kökleri varsa? Esrarengiz Suçlar Paketimizde bunu kendin deneyimleyebilirsin! Tecrübeli dedektiflerden biri olarak oyna, çözülemeyecek olanı çöz, masumları kurtar ve suçluları yakala. Paket içeriği: Crime Secrets: Crimson Lily -Esrarengiz katili durdur! Endless Fables: Shadow Within - Rüyalar göründükleri gibi değildir. Demon Hunter: Ascendance - Müze'deki büyük gizemi ortaya çıkar!