My Time at Sandrock
Sandrock’ın acemi Yapı Ustası rolü seni bekliyor. ¬--------------------------------- My Time at Sandrock - Tıpkı My Time at Portia gibi, My Time at Sandrock da birçok modern teknolojiyi yerle bir eden Felaket Gününden 300 yıl sonra, toparlanmaya başlamış bir kıyamet sonrası dünyada geçiyor. Sandrock’ın en yeni Yapı Ustası olmak için iş teklifini kabul ettikten sonra, halkı önceki ihtişamına kavuşturmanın sana ve sahip olduğun güvenilir araçlara bağlı olduğu vahşi ve bakımsız şehir devletine adımını atacaksın. Şehri ekonomik çöküşten kurtarırken makineler yapmak, yerel halkla arkadaşlık kurmak ve Sandrock’ı canavarlara karşı korumak için kaynaklar toplamalısın! --------------------------------- Önemli Özellikler Atölyeni İnşa Et Yıkık dökük bir atölyeyi verimli bir üretim tesisine dönüştür! Malzemeleri işlemek ve Sandrock’ın gelişmesine yardım etmek amacıyla parça parça monte etmeden önce devasa yapıların parçalarını üretmek için karmaşık makine gruplarını kullanabilirsin. Çiftlik evini dekore etmek, Sandrock sakinlerine hediyeler vermek veya halkın taleplerine destek olmak için çalışma tezgâhında yüzlerce benzersiz eşya yapabilirsin. Açık Dünyayı Keşfet Şehir devleti Sandrock’ın çevresindeki geniş çölleri keşfet. Eski Dünya kalıntılarını gün yüzüne çıkarmak için harabelere dal, ulaşılması zor yerlerde malzeme aray veya komşularınla Sandrock’ta dinlenerek zaman geçir. NPC’lere İlişkin Kapsamlı Hikâyeler Yüzlerce yan görevin ve 30’dan fazla yeni karakterin olduğu ayrıntılı hikâye deneyimini yaşayacaksın. Sandrock’ın sakinlerini tanımak, geçmişte yaşadıklarını ortaya çıkarmak ve bir yandan da anlamlı bağlantılar kurmak için vakit ayırman gerekiyor. Yeni Savaş Mekanikleri Dinamik aksiyon savaşlarında yakın dövüş ile üçüncü şahıs ateş etme mekanikleri arasında hızlı geçişler yapacaksın. Yeni silahları ve savunma kırma mekaniğini taktiksel avantajına kullanabilir ya da savaşlarda ortamı kasıp kavurmak için istatistiklerini yükseltebilirsin! Mini Oyunlar Çeşitli mini oyunlar, senin ve yerel Sandrock sakinlerinin bu çöl şehrinde eğlenmesine olanak tanıyor. Ve Daha Fazlası Boş çayırlığı ekilebilir bir araziye dönüştürmek için atölyenden elde ettiğin kârı kullan; Yetiştirdiğin ekinleri satarak ekstra nakit kazan veya onlarla lezzetli yemekler yap; Sandrock sakinleriyle festivallere katıl; Sırları ve daha fazlasını keşfet!