My Horse Stories: Complete Edition
Cowgirl botlarını giy, yeni atını stilize et ve bir şampiyon gibi yarışmaya başla! Bu yazı NYC’de sakin geçirmeyi planlıyordun ama planlar değişti. Yazı, “yıldız ahır”lı bir at çiftliğinde büyükannenle geçirmek üzere Kentucky’nin ücra bir köşesine gönderiliyorsun. Kısa süre sonra bu yaz macerasının sınırsız bir potansiyele sahip olduğunu fark edeceksin! At çiftliği senin cennetin olacak ve her geçen gün, sadık yoldaşın – zarif atın – ile arandaki bağ güçlenecek; birlikte sana özel, benzersiz bir binicilik hikâyesi yazacaksınız! Özellikler: - 5 attan hangisinin en iyi arkadaşın olacağını seç! - Horse Story yazından en iyi şekilde yararlan – yarış şampiyonu ol! - Her gün atınla çalış; uluslararası yarışlara hazır olana dek antrenman yap - Dünyanın dört bir yanındaki heyecanlı yarışlarda mücadele et! - Muhteşem atlayışlarınla kalabalığı hayran bırak! - 90’dan fazla kıyafetle bir şampiyon gibi giyin, saç stillerini değiştir! - Atına iyi bak: besle, bakımını yap ve 80’den fazla aksesuarla giydir! - Kıyafet, enerji, bina yükseltmeleri için gereken eksik eşyalar ve daha fazlası için fazladan 750 elmas harca! - Çiftlik işlerini yap. Tembellik mi? Olmaz! Büyükanne kolay kolay bırakmaz. Horse Story çiftliğini yükselt ve yeni tesisler kur. - Sıralamada yüksel ve aileni gururlandır! Rakiplerin üzerine çıkıp pistleri fethetmek için yorulmadan çalışmalı, biniciliğin özüne dalmalısın. Adanmışlığın, yıldız rakiplerle ve zorlu düşmanlarla yüzleşmene neden olacak; becerilerin ve kararlılığın sınanacak. Yoğun antrenmanlarla atınla kopmaz bir bağ kuracak, yıllarca fısıldanacak efsanelerin zeminini hazırlayacaksınız! Ama her şey sert yarışlardan ibaret değil. Antrenmanlar arasındaki dingin anlarda, yıldız ahırın görkemli atları yanında huzur bulacaksın – hayranlık uyandıran, kalbini sevinçle dolduran varlıklar. Onları sevgiyle şımart, ipeksi yelelerini tara ve olağanüstü güzelliklerini yansıtan göz alıcı eyerlerle donat. Fırsatı sonuna kadar değerlendir! Botlarını giy, yeni atını giydir, bir şampiyon gibi start al – ve unutulmaz bir at hikâyesi yaz!