Monster Harvest
Değişik bir çiftçilik macerası! Planimal Point'te yeni bir hayata başlarken hayatının macerasına atılmaya hazırlan. Kendi çiftliğini geliştir, kendi evini inşa et ve özelleştir, kendi mobilyalarını yap, leziz reçeller yap ve savaşa götürebileceğin sadık ve vahşi yardımcılar oluşturmak için ekinlerini mutasyona uğrat! Planimal'ları Keşfet ve Onlarla Savaş Planimal'ları Keşfet ve Onlarla Savaş Planimal Point'teki yolculuğun boyunca ekinlerini asla aklına gelmeyecek bir şekilde mutasyona uğratabilen tuhaf Çamurları keşfedeceksin! Mevsime, Çamura veya mutasyona uğrattığın ekinlere bağlı olarak toplam 72 farklı mutasyon oluşturabileceksin! Planimal'lar, ne olursa olsun senin yanında duran sadık, mutasyon geçirmiş ekinlerdir. Planimal Point'te çıktığın maceralarda, Kötü SlimeCo'yu alt etmek üzere heyecan verici tur tabanlı savaşlara katılırken ve zindanları keşfederken sana eşlik eden önemli yardımcılar olacaklar. Havalar Nasıl Olursa Olsun! Planimal Point'te, oynama şeklini etkileyen üç eşsiz mevsim vardır. Tuhaf hava koşulları ve mevsimler yetiştirdiklerini değiştirebilir, sezondan sezona değişen tuhaf mutasyonlara dikkat et! Monster Harvest'ta en iyi çiftliği kurmanın ve özelleştirmenin birden çok yolu vardır! Düzinelerce öğe yapıp yerleştir ve el yapımı öğeler yaparak çiftliğini bir seviye üste taşı! Yeni hasat ettiğin ekinleri, piyasaya sürülmeye hazır ürünlere dönüştürmek için sulama borularının, turşu makinesinin ve daha fazlasının kilidini aç.