Mob Control: Complete Edition
Kapıları hedef alıp ateş ederken, moblarının çoğalmasını izlerken yaşadığın garip derecede tatmin edici heyecanı deneyimle. Ordununun muazzam boyutlara ulaştığını gör! Güçlü şampiyonlarını stratejik olarak görevlendirerek düşman moblarını aş ve onların üslerine ulaş. Kazanmak için en iyi komboyu seç! Özellikler: - Kendi benzersiz istatistiklerine sahip yeni Knight ve Soldier moblarını ateş et - Aynı anda üç mob fırlatan yeni Triple topunu kullan! - Jump & Crush ana yeteneği ve Final Boom alan yeteneğine sahip yeni Explodon şampiyonunu ateş et - Yeni Rocket Barrage ve Mass Abduction ultimatelerini kullan - Ek olarak 22 booster paketi aç (içinde kartlar var) - Zırh deposundaki kartlarını yükseltmek için ekstra 55000 madeni para harca - Topundan moblarını ateş et ve ordunu büyüt - Topun süper şarj olduğunda güçlü şampiyonları fırlat - Yerel çok oyunculu modda bir arkadaşınla oynayın ve aynı anda iki top kullanarak ateş et! - Düşmanına karşı daha büyük bir avantaj elde etmek için stratejik olarak çarpan kapıları veya hız artışlarını kullan - Düşman üslerini yok et ve kendi üssünü güçlendir - Aynı anda iki düşmana karşı bile oyna! - Farklı topları, süper şampiyonları, mobları ve ultimateleri aç ve seviye atla! - Kart koleksiyonunu geliştirmek için booster paketi aç Seviye içerisindeki hız artışları, çarpanlar, hareketli kapılar ve daha birçok özel elementi kullan. Bu epik kule savunması karşılaşmasında savun, fethet ve zafer kazan! Yardıma ihtiyacın olursa, yerel çok oyunculu modda birlikte oynamak için bir arkadaşını davet et! Savaşa hazır ol, birlikte bir strateji oluşturun ve zafer kazanmak için İKİ topundan moblarını ateş et! Farklı nadirlikteki booster paketlerini açarak kart koleksiyonunu geliştir ve kule savunması stratejini yeni zirvelere taşı. Koleksiyon kartları, stratejini yükseltme gücüne sahiptir. Zırh deposundaki tüm topları, mobları ve şampiyonları aç ve yükselttikçe onların muhteşem evrimlerini keşfet! Ordunu topla, koleksiyon kartlarının gücünü kullan ve doğduğun kule savunması şampiyonu ol!