Metal Eden
METAL EDEN adrenalin dolu bir bilim kurgu FPS oyunu. Gelişmiş HİPER BİRİM ASKA, insanların ÇEKİRDEKLERİNİ kurtarmak amacıyla insanlık için önceden umut verici yeni bir ev olan ancak artık ölümcül bir yere dönüşen, devasa ve monolitik MOEBIUS şehrine bir intihar görevine gönderilir. Sibernetik çatışmalarda İÇ SAVUNMA BİRLİKLERİ'ne karşı savaş, MÜHENDİSLER ile yüzleş ve EDEN projesinin gizemlerini açığa çıkar. SİBERNETİK SAVAŞ Yapay bir dünyanın sırlarını korumaya çalışan makine kuvvetlerine karşı sibernetik çatışmalara atıl. Sağlam ve kuvvetli meka birimleri ve doğa olayları gibi çeşitli engellerle mücadele et. Enerji çekirdeklerini çıkar ve İÇ SAVUNMA BİRLİKLERİ'nin kalkanlarını yok ederek savaş alanında üstünlük kur. Silahlarını ve çatışma kabiliyetlerini geliştirerek durdurulamaz bir HİPER BİRİM ol. HİPER BİRİM ASKA Gelişmiş bir savaş androidi olan bir HİPER BİRİM olarak oyna. Görevin korumak. Uzmanlığın istihbarat görevleri. Güç kaynağın ise bir HAYALET ÇEKİRDEK. İÇ SAVUNMA BİRLİKLERİ'yle olan çatışmalarında gelişmiş parkur kabiliyetlerini kullanarak ani kaçışlar yap, kanca atarak yukarılara tırman ve duvarlarda koş. Üstün çevikliğini ve akrobatik çatışma kabiliyetlerini nabız yükselten çatışmalarda kullan. ZIRHLI KOÇBAŞI formuna dönüşerek çatışmaların ortasına atıl ve ölümcül makinelere karşı mücadele et. Yer çekimi kancalarını ve roket çantanı kullanarak havada hareket et ve savaşlarda üstünlük kur. KAYIP BİR CENNET Gezegenin yörüngesinde yer alan geniş ve monolitik MOEBIUS şehri sırlarla dolu MERKEZ KULE'ye ev sahipliği yapıyor. Gizemli MÜHENDİSLERİN yönettiği ve insanlara umut olan bu şehir artık ölümcül bir yere dönüştü. Terk edilmiş yörünge şehrinin brütalist ve monolitik ortamını ve altındaki gizemli dünya VULCAN'ı keşfet. HİPER BİRİM ASKA olarak kayıp bir insan kolonisinin sağlamlaştırılmış depolama birimlerinde saklanan bilinçleri uğruna verilen ve süregelen savaşa katıl.