Mega Kinect Paketi: 4'ü 1 Arada
Bu tatlı 4’ü 1 arada paketle Kinect’in tadını en iyi şekilde çıkar! Kinect için Kung-Fu’da kahraman ol! Beatsplosion’da kristalleri müziğe ayak uydurarak parçala! Squid Hero’da, sevimli bir mürekkepbalığıyla dünyayı kurtar! Boom Ball’da seken toplar ve patlayan küpler ile balistik olmanın tadını çıkar! Oyunların tümü, Virtual Air Guitar'ın kendine özel Kinect uzmanlığıyla ve sevgiyle geliştirilmiştir.