Boom Ball for Kinect
Boom Ball; tenis, breakout ve aşırı patlamaları bir araya getiren; neşeli ve ve tam vücut bir Kinect oyunudur. Küplerin hepsini parçalamak için topları at ve sektir ve 55 farklı seviyedeki bombaların hepsini patlat. Konuk oyuncu: Patlamalar! Portallar! Çoklu toplar! Daha fazla patlama! Ördekler! Eğlenceye katıl ve Kinect için Boom Ball ile balistik ol!