Marvel vs. Capcom: Infinite Demo
Savaşı başlat! Kahramanlar ve kötü adamlar birleşen dünyalarını yeni ve şeytani bir tehdit olan Ultron Sigma'ya karşı korumak için beraber savaşırken Marvel ve Capcom dünyaları birleşiyor. Marvel Universe'den Ultron ve Capcom Universe'den Sigma olarak bilinen robotik düşmanların birleşimi olan bu piskopat kötü adam, tüm organik yaşama sibernetik bir virüs bulaştırmaya çalışıyor. Bu ücretsiz hikaye denemesini oyna ve Ultron Sigma'ya karşı olan savaşı başlatmak için Iron Man, Captain Marvel, Mega Man X ve Chun-Li gibi şampiyonları bir araya getir. Karakterlerini eşsiz yetenekler ve oyunun gidişatını hızlıca değiştirebilecek güçlü etkilerle özelleştirmek için Sonsuzluk Taşlarının gücünü keşfet. Özel bonus kostümler için bugün ön sipariş ver!