Mars Survivor: Gold Edition
Bir asteroid felaketinin ardından roket gemin, Mars'ın vahşi doğasında çakılır. Gezegenin gizemlerini keşfet, kaçış planını yap ve kendini korumak için bir sığınak inşa et! Özellikler: - Hellas zırh seti, Gemini blaster ve bol miktarda hurda ile malzeme içeren bir premium ikmal sandığı al! - Ayrıca 500 ek mücevher kullan - Mars'ın zorluklarında yol al - Gezegenin sırlarını keşfet ve gizli malzemeleri bul - Bir sığınak inşa et ve sert Mars ortamından korun! - Uzaylı istilalarına karşı savun ve Mars yaratıklarının sırlarını ortaya çıkar! - Hayatta kalmak için eski roket gemilerinden oksijen ve temel malzemeler topla - Kaçış görevini planla ve Dünya'ya dönüş yolunu güvence altına al! - Efsanevi ganimet kutularını açarak ekipmanını takas et veya yükselt Bilgi ve kaynak toplamak için tehlikeli seferlere çık. Sürü halinde gelen uzaylı yaratıkları savuştur ve diğer hayatta kalanları kurtar. Üsünü büyük bir düşman saldırısından korumak için onların beceri ve bilgilerini kullan! Mars'ta ayakta kalan son kişi ol, vahşi doğada yol bul ve hayatta kalma becerilerini kanıtla!