Mars Survivor: Red Rifle
Bu DLC ile şunlara sahip olacaksın: - Harika bir Amazonis Kıyafeti (Amazonis Outfit) - Olağanüstü bir Ares Tüfeği (Ares Rifle) - Olağanüstü bir Amazonis Vizörü (Amazonis Visor) - Harika bir Quantumflex Giysisi (Quantumflex Garment) - Harika bir Zenith Çantası (Zenith Satchel) - 36 kostüm parçası (costume scrap) - 24 silah parçası (gun scrap) - 500 mücevher (gems) - 150 tel (wires) - 40 metal (metal) Yeni bir silah ve zırh ile hayatta kalma şansını artır!