Machines & Mines Bundle
Bu paket Dev Makineler 2017 ve Altın Madenciliği Simülatörünü içerir Dev Makineler 2017 Şimdiye kadar yapılmış en büyük endüstriyel makinelerin kontrolünü elinize alın. Giant Machines 2017'de dağları ezecek, çeliği kesecek, radyoaktif cevherin derinliklerine inecek ve hatta bir uzay mekiği taşıyacaksınız. Gerçek dünyaya ait 6 mekanda hikaye odaklı tam bir senaryo boyunca oynayın. Her makine gerçekçi kokpitlere, analog kontrollere ve tam fizik simülasyonuna sahiptir. Madalyalar ve yüksek puanlar için yarışmak üzere Zaman Saldırısı modunun kilidini açın. Makineler şunları içerir: Bagger, Paletli, Buldozer, Kazıcı, Damper, Yıkım ünitesi ve Araba Vinç. Altın Madenciliği Simülatörü Küçükten başlayın. Derin kazın. Zengin olun. Altın Madenciliği Simülatöründe yolculuğunuza sadece bir kova ve bir hayalle başlayın. Ekskavatörler, matkaplar ve buldozerler gibi gerçek madencilik makinelerini kullanın. Ekipmanlarınızı yükseltin, arızaları giderin ve dinamik araziye sahip dört ayrıntılı talepte operasyonunuzu genişletin. Altın imparatorluğunuzu büyütmek için domuz tavasından tam ölçekli yıkama tesisine kadar gerçek dünya tekniklerini kullanın.