Giant Machines 2017
Giant Machines 2017, dünya üzerinde şimdiye kadar yaratılmış en büyük yedi endüstriyel makineyi kontrol etmenizi sağlıyor. Sizi tıslayan hidrolik sistemlerin, ekskavatör kepçelerinin ve dizel kokusunun dünyasıyla tanıştıracaklar. Çağdaş simülatörlerin aksine, 14 ana görevin hepsi tek bir hikayenin parçasıdır. Amaç, Uluslararası Uzay İstasyonu'na bir uzay mekiği göndermektir. Görevleriniz, diğerlerinin yanı sıra: - Dağları ezmek için, - Tonlarca toprağı taşımak için, - Metal konstrüksiyonları kesmek için - Radyoaktif cevherleri çıkarmak için, - Ve taşımak için (kaya, cevher, makineler... ve hatta bir uzay mekiği!!) Makinelerimiz aşağıdaki özelliklere sahiptir: - Doğru şekilde yeniden yaratılmış kokpitler ve modeller, - Aktüatörlerin ve vinçlerin tamamen analog kontrolleri, - Tam fizik simülasyonu (köşeleri kesmek yok!). Kampanyanız 6 farklı coğrafi bölgede geçiyor: Grönland, Kanada, Wyoming, Missouri ve Florida. Makinelerin ayrıntılı tasviri sayesinde, bu canavarların büyüklüğünü takdir edebileceksiniz (bir insan, bir araba ve haritaya yerleştirilmiş binalarla karşılaştırıldığında). Makineyi birinci şahıs bakış açısıyla da keşfedebilirsiniz; kokpitten geniş görüş açısı sizi gerçekten ağır makinelerin dünyasına çekecektir. Alternatif bir oyun modu Zaman Saldırısıdır. Hikaye modunu (senaryo) tamamladıktan sonra açılır ve seçilen görevlerden oluşur. Bir görevi belirli bir sürede tamamlamanın ödülleri bronz, gümüş ve altın madalyalar ve yüksek puanlara girmenizdir. Dev Makineler 2017'de bulunan makineler: - Bagger - devler arasında bir dev - dağ yamaçlarını yıkabilen bir makine - Crawler - uzay mekikleri için standart bir taşıma platformu - Demolition - çelik boruları ve devasa iskeleleri kesmek için bir yıkım makinesi - Buldozer - birkaç ton toprak/kar veya taşınacak küçük nesneleriniz olduğunda vazgeçilmezdir - Damper - bir haftalık maden çıktısını taşımanız gereken zamanlar için iyi - Kazıcı - adından da anlaşılacağı gibi, kayaları hem yatay hem de dikey olarak kazar - Araba vinci - birkaç tonluk konteynerleri taşımak hiç bu kadar kolay olmamıştı!