Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
GELECEĞİNİ KORUMAK İÇİN GEÇMİŞİNİ SİL Bir zamanların yakuza efsanesi Kazuma Kiryu, ailesinin güvenliği için kendine ölü süsü verip ismini değiştirdi. Şimdiyse onu girdiği inzivadan çıkarmaya çalışan, gizemli biriyle karşı karşıya. Artık "Joryu" adını kullanan Kiryu'yu, capcanlı mekânlarda heyecan verici karakter ve etkinlikler, dolu dizgin dövüşler ve aksiyon yüklü, nefes kesici bir hikâye bekliyor. İKİ ŞİDDETLİ DÖVÜŞ TEKNİĞİYLE MUTLAK MÜCADELE Yakuza ve Ajan dövüş stilleri arasında dinamik geçişli, amansız yakın dövüş mekanikleri. Kiryu'nun eşsiz kuvvet ve yetenekleriyle harmanlanmış vahşi, agresif hareketlerle dolu Yakuza stili, düşmanlara korku salacak. Ajan stiliyle son derece hızlı ve keskin hamleler yapmak da mümkün. Elektrikli bağ teli gibi teknolojik araçlarla düşmanları sersemletip havaya uçurabileceksiniz. İki stilden de bulunduğunuz duruma göre stratejik şekilde yararlanın, düşman ordularını bozguna uğratın. SONSUZ EĞLENCE Gizli Savaş arenasında dövüşler, eşlik edilecek yeni karaoke şarkıları, canlı kabare kulübünde bir kadeh içki veya mini pistte bir yarış. Bu dünyada tecrübe edilmeyi bekleyen sayısız etkinlik var. Akame adlı tuhaf bir muhbirden alacağınız alt görevlerle de Sotenbori ve Yokohama'yı keşfettikçe açılacak, destansı bir karşılaşmaya tanık olun.