Kiln
Hemen Kiln için ön sipariş vererek Warrior-Artist Decoration Pack'i kap. Sanatçı ruhlu savaşçılar için birebir olan Warrior-Artist Decoration Pack'in içinde iki yeni cila, iki yeni çıkartma ve yeni bir çömlek kapağı eklentisi bulunur. Double Fine Productions, güzel şeyler şekillendirmenin ve onları tuzla buz etmenin verdiği hazzı yaşatan, Hayal Gücü ve Yıkımı kutlayan bir çömlekçilik güç fantezisi oyunu olan Kiln'i sunar. Çömleğini şekillendir, arkadaşlarını al ve çevrimiçi arenalarda karşılaşan renkli ruhların takımına katıl. Burada, çömlekçilik çarkında şekillendirdiğin seramikler savaşa girecek bedenlere dönüşüyor. Çömleklerinin şekli, niteliklerini ve oynayış tarzını etkiliyor. Büyük mü olacaksın yoksa küçük mü? Geniş mi yoksa uzun mu? Tabak mı, sürahi mi, kupa mı yoksa kâse mi yapacaksın? Keşfedilecek birçok farklı boyut ve kombinasyon bulunuyor ve her biri yeni ve şaşırtıcı oyun yöntemleriyle eşsiz beceriler ve saldırılar sunuyor. Çömleklerin en iyi kombinasyonlarını ve düşman hatlarını kırıp geçmek için, oynayış tarzlarını bulmak adına iş birliği yap ve düşmanın seramik fırınını yıkmak için yeterli suyu topla. Takımın şekillendirecek ve vurup geçecek yeterliliklere sahip mi? Savaş alanı birbirine benzeyen dostlarının ve düşmanlarının kırılmış parçalarıyla dağıldıkça, galip gelmek için dövüş becerilerin ve iyi bir takım çalışması gerekecek. Savaş kazanıldıktan sonra, çömlekçilik hünerlerini çalışmak için Yoğurma Alanı'na git, çömleklerini süsleyerek senin için uygun hâle getir ve sonra çalışmalarını diğerleriyle paylaş (onların da çalışmalarını takdir et). Beraber Oluşturun, Beraber Yok Edin. Çömlek yapmak da kırmak da arkadaşlarla çok daha iyi. Takıl, çamurla deneyler yap ve yaptığın şeyi diğerleriyle paylaş veya doğrudan çok oyunculu savaşlara atla ve sallamaya başla! Usta bir Çömlekçi ol, çeşitli araçlar ve teknikler sayesinde gerçekçi çamuru çömlekçilik çarkında yenilikçi bir şekilde şekillendir ve süsle.