Kill It With Fire
İnsanoğlunun en eski ve ölümcül düşmanı, örümcekler. Lisanslı bir Kill It With Fire imhacısı olarak karşılık verme zamanı! Cephaneliğini topla ve bu sekiz bacaklı tehdidin peşinde zaman, mekân ve banliyöde yolculuk et, bu sıraya göre gitmek zorunda da değilsin. Örümcekleri alt etmek için onların tek zayıflığını kullanmalısın: ATEŞ. Ya da mermiler. Ya da patlayıcılar, ninja yıldızları, bir şeylerle ezmek... Aslında neredeyse her şey. Ancak bu her şeyin kolay olacağı anlamına gelmiyor. Önce örümcekleri bulman gerek. Avını, yüzlerce saklanma yeri içerisinde bulmak için son teknoloji eklem bacaklı takip teknolojisini kullan. Sonrasında her şeyi ateşe ver ve bu bitince de örümceği tavayla parçala. Kesin sonuç almanın tek yolu bu.