Finding Frankie
Korkunç derecede çarpık bir parkur gösterisinde mücadele et Finding Frankie SENİ korkunç derecede çarpık bir parkur gösterisinde mücadele ederken gerçek dehşeti deneyimlemeye davet ediyor. Korkunç karakterlerin etrafından gizlice dolaş ve zorlu parkurlarda ilerle. Bu kaçırmak istemeyeceğin bir oyun şovu! Frankie's markalı bir mısır gevreği kutusuna yerleştirilmiş üç tane gizli davetiyeyi bulunca diğer iki rakibe karşı mücadele etmeyi kabul ediyorsun, müsabaka ilk başta hoş bir parkur şovuna benziyor. Fakat bu oyun şovu parkur ve engelleri aşmaya dayansa da beklenmedik bir şekilde ölümcül bir hal alıyor. Frankie, Henry Hotline ve diğer karakterler, dostane ve çizgi film karakterine benzeyen kişiliklerinden saparak daha gerçekçi ve şeytani bir doğaya bürünüyorlar. Karmaşık, zorlu parkur seviyelerini ve engelleri geçerken yarışmacı arkadaşlarınla birlikte sistematik olarak elenirken galip gelmek için çabalamalısın. -Frankie'nin çarpık parkur şovunda iki rakibe karşı mücadele ederken hayatın için savaş. Frankie, Henry Hotline ve daha birçok dehşet verici düşmandan kaçınırken parkurları ve engelleri aşmak için zıpla, koş, sallan ve kay. -Çubuklarda sallanma, duvardan atlama, tırabzanlarda kayma, trambolinde zıplama ve daha fazlası dahil olmak üzere çeşitli parkur mekaniklerini deneyimle. -Maceranda sallanmadığın veya duvarlardan atlamadığın anlarda Deputy Duck adlı çok yönlü bir arkadaş sana eşlik edecek! -Deputy Duck'ın çeşitli maharetleri var; yanıp sönen ışıklar yaymaktan radar taramasına ve mutlak bir sevimlilik sergilemek gibi. Elinden her şey geliyor. -Kapalı alan trambolin parklarından karmaşık engel parkurlarına kadar çeşitli seviyeler içeren ve kapsamlı olan Frankie'nin Parkur Sarayı'nı keşfetmeye başla. Havalandırma bacaları ve binanın altında yılan gibi kıvrılan karanlık, labirent tüneller gibi daha dar alanlarda ilerle.