Just Cause 4 - Gold Sürüm
Just Cause 4 sayısız numara, yıkım ve çatışma dolu dev bir açık dünya oyunu. Sınırlı süreli teklif geçerliyken satın al, bizzat Rico Rodriguez'in yarattığı özel teçhizatı içeren bonus Ölümcül Akrep Paketi'ne sahip ol. Çatışma, baskı ve şiddetli hava koşullarının hüküm sürdüğü Güney Amerika ülkesi Solís'e hoş geldin. Just Cause 4'te serseri ajan Rico Rodriguez, her ne pahasına olursa olsun geçmişi hakkındaki gerçekleri ortaya çıkarmak için Solís'te. Atlama tulumunu giy, tamamen kişiselleştirilebilir tırmanma çengelini kuşan ve Solís'e gök gürültüsünü getirmeye hazır ol! Gold Sürüm'ü aldığında ana oyuna, Dijital Deluxe İçeriği'ne, Genişletme Kartı'na ve izli sekme atışı yapabilen Golden Donanım Pompalı Tüfeği de içeren Golden Donanım Paketi'ne sahip olacaksın. Üstelik Ölümcül Akrep Paketi de bonus.