Just Cause 4 - Ölümcül Akrep Paketi
Rico Rodriguez'in bizzat geliştirdiği kişiselleştirilbilen donanımları içeren Ölümcül Akrep Paketini al. - Ölümcül Akrep Süper Araba: Bu efsanevi araba, Rico'nun özel modifiyeleri sayesinde inanılmaz bir sürüş performansı ve dayanıklılık sunuyor. - Ölümcül Akrep Saldırı Aracı: Rico tarafından modifiye edilen bu dayanıklı araç, arazideki performansıyla göz kamaştırıyor üzenine monte edilmiş makineli tüfet de cabası. - Ölümcül Akrep Patlayıcı Tüfek: İzli ve hedefte patlayan mermi atan bu özel tüfekle Rico gücüne güç katıyor. - Ölümcül Akrep Atlama Tulumu: Bu benzersiz tulumla göklerden inip düşmanın üzerine kabus gibi çök. - Ölümcül Akrep Paraşüt: Bu benzersiz akrep tasarımıyla Solís'in göklerine hükmet.