Digital Deluxe İçeriği
Digital Deluxe İçeriği'ni al ve Kara El Hayalet Mikro Jet ile Kara El Prototip Silahlı "Skystriker" Atlama Tulumunu içeren Özel Kara El silah setine sahip ol. - Kara El Hayalet Mikro Jet: Bu özel hava taşıtı, yerleşik silahların yanı sıra toplanan kanatlar ve deneysel bir gizli optik kamuflaj ile donatılmıştır. Kara El'e karşı onun teknolojileriyle savaş! - Kara El Prototip Silahlı "Skystriker" Atlama Tulumu: Atlama tulumu teknolojisi çağ atlıyor! Kara El'in gizli silahı olan bu prototip, fıçı tono ve roketlerle düşmanı yaylım ateşine tutup tahrip eden bir silahtır. Geliştirilip son haline geldiğinde kesinlikle mükemmel bir silah olacak.