Jackbox Parti Paketi 3
Parti oyunlarının fenomen serisindeki bu üçüncü paket, duyuları çatırdatıcı BEŞ yeni oyun içermektedir. 1) Her şeyin söylendiği oyunun devamı olan Quiplash 2 (3-8 oyuncu). Tümüyle yeni sorularla oynayın veya kendi sorularınızı oluşturun! 2) Ölümcül yarışma şovu Trivia Murder Party (1-8 oyuncu). Genel bilgi takıntısı olan bir katille zekanızı tokuşturun. 3) Şaşılası anket oyunu Guesspionage (2-8 oyuncu). Saçma anket sorularının sonuçlarını tahmin edin. 4) Kıran kırana tişört maçı Tee K.O. (3-8 oyuncu). Özel tişörtlerinizle ölümüne mücadele edin! 5) Sinsi şaşırtmacılık oyunu Fakin’ It (3-6 oyuncu). Arkadaşlarınızdan birinin gizlediği bir şey var. Telefonlarınızı, tabletlerinizi ve bilgisayarlarınızı kullanarak oynayın. Fazladan kumanda gerekmez! Bütün oyunlara 10000’e kadar oyuncu izleyici olarak katılabilir! Artı, sadece canlı yayıncılar için tonlarca YENİ özellikler! Eğlence dolu bir dijital kutu! NOT: Jackbox Parti Paketi 3 sadece İngilizcedir. NOT: Bu oyun yerel olarak birden fazla oyuncu ile oynamak için olmakla birlikte uzaktaki oyuncularla internet üzerinden de keyfi çıkartılabilir.