Among Us
Çevrimiçi veya yerel WiFi ağı üzerinde 4-15 kişiyle oynayabileceğin bu oyunda uzay gemini yolculuğa hazırla. Dikkatli ol çünkü Ekibinden biri veya birkaçı herkesi öldürmeye niyetli Sahtekâr olabilir! Aslen parti oyunu olarak tasarlanan bu oyunu LAN partilerinde veya sesli sohbet ile çevrimiçi oynamanı öneririz. Mobil cihaz ile PC arasında, platformlar arası oynama desteğinin tadını çıkar.