Guitar Hero Live
Bir oyun, iki oyun deneyimi. GH Live adlı ilk mod, hareketlerinize duyarlı canlı aksiyonlu seyircilerle sizi coştururken sahnede olmanın getirdiği duygusal deneyimi baştan sona yaşatıyor. GHTV adlı ikinci mod ise resmi müzik videoları ile birlikte oynamanıza ve arkadaşlarınızla yarışmanıza izin veren, dünyanın ilk oynanabilir müzik video ağı.