GRIME II
2021'de olumlu eleştiriler alan gerçek üstü aksiyon macera metroidvania oyunu GRIME II'de şekil hırsızı olarak oyna. Sen, bir Biçimsiz'sin; yaratıkları içine çekip onların kalıplarını çağırabiliyorsun. GRIME evreninde tehlikenin ve harikaların her bir köşede seni beklediği yeni ve gizemli topraklara adım at. Çağırdığın kalıplarla birlikte çevreni kullanarak ölümcül düşmanları ve dillere destan boss'ları alt et. Çeşitli kültürlerle ve karakterlerle dolu derin bir dünyayı keşfet. Farklı kabiliyetler, silahlar ve kalıplar arsından seçim yaparak kendi oynanış tarzını belirle. Hem savaşmana hem de dünyadaki çeşitli gizli yolları keşfetmene yardımcı olması için kalıplarını çağırarak düşmanlarının yapısını öğren. ÖZELLİKLER Kalıplar: Alt ettiğin düşmanları içine çek, onları kalıp hâline getir ve özel saldırılar için kullan. Kalıp kullanarak mermi ateşle, düşmanlarını fırlat, sersemlet ve hatta onları çağrılabilir müttefikler hâline getir. Çatışmalarda Çevre: Nerede olursan ol, çevren düşmanlarına uzaktan hasar vermeni sağlayacak birçok fırsat sunar. Ancak dikkatli ol, bu fırsatları düşmanların da değerlendirebilir! Savurma ve Tutma: El filizlerini fırlatarak düşman saldırılarını savur veya düşmanlarını tutup içine çekerek kalıplarını öğrenmeye bir adım daha yaklaş. Derin Bir Dünya: Her biri kendine has bir medeniyete, kültüre ve konuşabileceğin derin karakterlere sahip olan, boyanmış çivilerden ve dev vazolardan oluşan inanılmaz konumları keşfet. 30'dan çok silah, 60 zırh ve 10'tan çok kabiliyet ile oynanış tarzını kendin belirle.