Simülatör bir çölün ortasındaki bir benzin istasyonunu yenilemek, genişletmek ve işletmek ile ilgilidir. İşinizi yürütmek için çoklu yaklaşımlar bunları uygulamada seçim özgürlüğü ve iş yoğunluğu ve baskıyla uğraşmak bu oyunun temel bileşenleridir. Hiçliğin ortasında terk edilmiş bir benzin istasyonu satın alın ve eski ihtişamına kavuşturun. Enkaz ve kırık mobilyalardan kurtulun, duvarları düzeltin, boyayın ve beğeninize göre dekore edin. Tüm paranızı hemen dış görünüşe harcamayın, sonuçta bir benzin istasyonu satın aldınız. Tamir edilemeyenleri satın alın para kazanmak için hizmet etmeye başlayın. Bu ücretsiz DLC ile parti başlamak üzere. Bir parti alanı, koleksiyonluk eşyalar, popülerlik artışları ve herkesi heyecanlandıracak dondurma! Parti Başlasın Hiçbir şeyin olmadığı bir yerde serin bir gece partisi gibi bir şey yok. Normal müşteri trafiği azaldığında, bu başka bir gelir akışı olabilir. İnsanları çekmek için harika bir parti alanı yaratın, ilginç ürünler sunun ve ihtiyaçlarını karşılayın. Partileriniz ne kadar başarılı olursa ve partiye katılanlar ne kadar memnun olursa, o kadar çok para kazanırsınız ve parti o kadar büyük olur. Daha Fazla Popülerlik Partiler, özellikle yüksek seviyelerde popülerliği artırmakta zorlananlar için popülerliği artırmanın harika bir yoludur. Parti alanınızın her yükseltmesi, diğer tüm ödüllerin yanı sıra popülerlik artışı için yeni fırsatlar sunar. Dondurma Zamanı Parti Zamanı, parti zamanı temasını daha da ileri götürmek ve benzin istasyonunuzda yapacak başka bir şey sunmak için kendi mini oyunu ve etkileşimleri olan bir dondurma standı getiriyor. Çeşitlilik ne kadar fazla olursa o kadar iyi. Ve Daha Fazlası Daha fazlası var. Bilgisayara her yerden erişmenizi sağlayan bir tablet tipi cihaz gibi küçük şeyler ve o kadar da küçük olmayan şeyler. Bir şeyi kontrol etmek veya bir şeyi ayarlamak için benzin istasyonunun yarısını aşarak koşmak artık yok. Ve oyunda bulunabilecek koleksiyonluk eşyaları tanıtıyoruz.