Galactic Vault
Galactic Vault, hareket odaklı nişancı ve roguelike aksiyon türlerini harmanlıyor. Silah yükseltmelerini, alt namlu fırlatıcılarını ve hareket yeteneklerini birleştirerek anında yıkıcı silahlar oluşturun. Şirket savunmalarını yarıp geçin, yayılan bir salgından sağ çıkın ve açılabilir silahlar, oynanabilir karakterler ve derin yetenek ağaçları aracılığıyla güçlenin. MOMENTUM ODAKLI HAREKET Hareket odaklı nişancı türünün sunduğu tam özgürlükle kayın, atılın ve depar atın. Güvenlik güçlerini atlatmak ve şık avları birbirine bağlamak için el yapımı, dikey odaları kullanın. SALGINDAN SAĞ ÇIKIN Ücretsiz bir içerik güncellemesi, tehlikelerle dolu enfekte odalar ve mutasyona uğramış düşmanlar ekliyor. Deneysel yeni bir silah kullanın ve salgını yolunuza çıkan her şeye karşı çevirin. YIKICI SİLAHLAR OLUŞTURUN Silahınızın gerçek zamanlı olarak dönüşmesini izleyin. Oyunu değiştiren etkileri, element kombolarını ve kaotik sinerjileri tetiklemek için oyun sırasında namlu çıkışlarını, dürbünleri, şarjörleri ve uğurları üst üste ekleyin. KASA SAVUNMALARINI YARIN Hızlı gözlem dronları, ağır zırhlı tanklar ve beyni yıkanmış psikopatlarla savaşın. Hayatta kalmak için hassas uygulama gerektiren çok aşamalı Kasa Kaptanlarını alt edin. ÇALINANI GERİ ALIN Teknoloji istifleyen şirketlerin egemen olduğu bir gelecekte eski bir VOLT (Vault Operations & Lost Tech) ajanı olarak oynuyorsunuz. Görev basit: kasalara sızın, nihai silahı oluşturun ve hakkınız olanı geri alın. Ve çok daha fazlasını.