Galactic Vault - Supporter Pack
Gerçek bir VOLT ajanı olarak sınırları zorlamak mı istiyorsunuz? Supporter Pack, bağlılığınızı göstermenin mükemmel bir yoludur! Bu DLC'yi satın almak doğrudan geliştiricileri destekler ve Galactic Vault'u sürekli olarak geliştirmemize yardımcı olur. Desteğiniz için kocaman bir "teşekkür" olarak bu paket, 8 adet özel, parlak beyaz mermer ve altın kaplama silah kaplamasının kilidini açar. Cephaneliğiniz hiç bu kadar kaliteli görünmemişti! Lütfen dikkat: Bu DLC'yi satın almak, öncelikle oyuna ve geliştiricilerine olan desteğinizi göstermenin bir yoludur. Aldığınız kaplamalar tamamen kozmetiktir ve sadece minnettarlığımızı gösterme şeklimizdir! Bu DLC herhangi bir oynanış avantajı sağlamaz veya ilerlemenizi etkilemez.