FMV SCI-FI
DEAD RESET Korkunç bir ölüm döngüsüne hapsolan cerrah Cole Mason kaçırılıp bir su altı tesisine getirilir ve evrimleşen korkunç bir paraziti çıkarmak için bir hastayı ameliyat etmeye zorlanır. Dead Reset, her ölümün seni gerçeğe daha da yaklaştırdığı, kana bulanmış etkileşimli bir korku oyunudur. THE COMPLEX Londra'da gerçekleşen büyük bir biyolojik silah saldırısından sonra iki bilim adamı kendilerini zaman ve havanın giderek tükendiği bir laboratuvarda kilitli bulurlar. BLOODSHORE Bloodshore, ünlü yayıncılar, göstericiler ve idam mahkûmları arasında geçen televizyonda yayınlanan bir savaştır. Siz, hayatını değiştirebilecek bir ödül için savaşan kariyeri bitmiş bir aktör olan Nick’in kaderini kontrol ediyorsunuz.