FlatOut 4 : Total Insanity
Hız, yıkım, harika kazalar, değişik yarışmalar... FlatOut'un tüm tuhaflıklarını bir kez daha tecrübe et! 10 MUHTEŞEM OYUN MODU Assault, Carnage ve Arena modları ve daha fazlasında kesintisiz çarpışan araba yarışı! TAMAMEN PARÇALANABİLİR ARAÇLAR ve ORTAMLAR İçindeki canavarı serbest bırak: rakiplerini parçala ve dekoru harap et! EĞLENCELİ VE ÇEŞİTLİ ÇOK OYUNCU MODU Her mod azami 8 oyuncuya kadar çevrim içi oynanabilir: dünyadaki en çılgın şoförleri alt et! 20 YARIŞ VE 27 ARAÇ Performans arabaları, SUV, dondurma kamyonu... Yolundaki her şeyi yok etmede kullanacağın silahlarını seç! BOYUN KIRAN HIZ HİSSİ Nitrogliserin turbo seni koltuğuna çakacak! EFSANEVİ DUBLÖR MODUNUN DÖNÜŞÜ Golf, Free Kick, Beer Pong... Şoförünü toplu imha silahına dönüştür ve en yüksek skora ulaş.