Mini Racer Car Shop Simulator
Mini Racer Car Shop Simulator, mini yarış arabası dükkanınızın her yönünü yönetmenizi sağlar! Nadir Yedek Parçaları Bulun Daha fazla heyecan katmak için, her araba paketi nadir yedek parçaları kazanmak için şansınızı deneyebileceğiniz bir gacha sistemi içerir. Her çekiliş rastgele bir parça sunar ve bu, nihai mini arabanızı tamamlamak için gereken önemli parça olabilir. Mini Arabaları Satın Araba meraklılarını çekmek için etkileyici bir detayla hazırlanmış geniş bir mini yarış arabası modeline erişiminiz olacak. Müşterilerinizi memnun etmek ve işinizi canlandırmak için her zaman en iyi seçimi sunmak üzere stoğunuzu dikkatlice yönetmelisiniz. Yedek Parçaları Satın Sadece mini arabaları satmakla kalmayıp, mini arabaların performansını artırmak için çeşitli yedek parçalar da sunabilirsiniz. Mini motorlardan tekerleklere ve benzersiz yedek parçalara kadar, müşterilerinize hayal ettikleri mini arabaları yapmaları için en iyi seçimi sağlayın. Özel Araba Sergisi En iyi çalışmalarınızı göz alıcı bir sergi alanında sergileyin! Burada, müşterilerin satın alması için en etkileyici özel yapım mini arabalarınızı sergileyebilirsiniz. Arabanızı Test Sürüşü Yapın Özel yapım mini arabalarınızı bir yarış pistinde test sürüşü yapın! Bu özellik, özel yapım arabalarınızın performansını ilk elden hissetmenizi sağlar. Mini Racer Car Shop Simulator, yaratıcılığınızı ortaya çıkararak mini araba meraklıları için ideal bir cennet sunar. Bugün başlayın ve dükkanınızı müşteriler için nihai bir destinasyona dönüştürün!