Fishing Planet - Halloween Bundle
Cadılar Bayramı nihayet geldi, akıllara durgunluk veren eğlenceli ve harika balık avlama maceraları geliyor! Soru şu: Bu canavar balıkçılığı mücadelelerine hazır mısın? Pekala, daha fazla düşünme ve korkma! Cadılar Bayramı paketi Halloween Bundle ​seni en havalı ve en korkunç silahlarla donatacak, tam bir özgüvenle harika yeni başarılar elde etmek için vahşi bir gece avına çıkmaya hazır ol! Cadılar Bayramı paketi Halloween Bundle ile eğlenceli ve tüyler ürpertici heyecanla dolu nefes kesici bir Cadılar Bayramı deneyimi için tüm havalı malzemelerden oluşan eksiksiz bir takım seti elde edeceksin!