Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R
SH1FT3R Döndü! Suç örgütü SH1FT3R yükselişte ve şimdi onların planlarını durdurmanın tam zamanı! Tuzakları tetiklemeye, hız takviyelerini yakalamaya ve zafere ulaşmak için rakipleri geride bırakmaya hazır ol. Şampiyon olmak için Güney Pasifik'ten Sahra Çölü ve dahasına uzanan heyecan ve adrenalin dolu yarış turnuvasında büyüyen SH1FT3R tehlikesini yenmen gerekecek! Veya arkadaşlarınla birlikte 6 oyunculu çevrimiçi ya da 2 kişilik yerel çok oyunculu modunda lastikleri aşındırmaya başla. Burada bütün ekibe yetecek kadar aksiyon var. Bitiş Çizgisine Kadar Savaş! En sevdiğin bütün Casus Yarışçı araçlarının direksiyonuna geç ve SH1FT3R'a kaybetmek için gelmediğini göster. Öne geçip zafere ulaşmak için aklını, hızını ve bölümlerdeki gizli kestirme yolları kullanman gerekecek. Ama daha bitmedi; herkesin arasından sıyrılman için araban, rakiplerinin yanından güçlendirmelerle hızla geçmeni, paintball mermileriyle onları kör etmeni ya da karakterinin eşsiz Casus Becerilerini kullanmanı sağlayan casus cihazlarıyla donatılmış şekilde geliyor! Bırakacağın Miras Üzerinde Çalış En iyi yarışçı olduğunu kanıtlamak için 5 konumda 17 yürek hoplatan pistin hepsinde ustalaşman gerek. Hızlı Yarış ve Çevrimiçi Çok Oyunculu modlarında SH1FT3R'ın da aralarında bulunduğu 13 yarışçı olarak yarış ve her birinin eşsiz casus ekipmanını kullan. Sınırlarını zorla ve zafere ulaşmak için yarış!