Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R - Arctic Challenge
Dört yeni ve buz gibi yarış pisti, en beğenilen karakterler, yeni araçlar ve sana büyük avantajlar sağlayacak casus ekipmanlarını içeren Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC'siyle yarış kariyerine yepyeni mekânlarda devam et. Karlı Stadyum ve Orman Felaketi'nde arabanı dilediğin gibi kaydır, yola sağlam tutunarak Kaygan Zemin'de arabanın kontrolünü elinde tut ve bol inişli çıkışlı Gizemli Tepeler'de rakiplerine meydan oku! Bilinmezliklerle dolu Ms. Nowhere veya biyonik kollu Matsuo olarak yarışarak güçlü Enerji Ekranı ve Lazer Silahı casus ekipmanlarını cephaneliğine kat. Universal Pictures ve DreamWorks Animation serisi Fast & Furious: Spy Racers'tan ilham alan, Tony Toretto'nun Ion Thresher'ı da dahil yepyeni tarzda araçlar kullan. Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC'si şunları içerir: > 4 yarış pisti: Karlı Stadyum, Orman Felaketi, Kaygan Zemin ve Gizemli Tepeler > 2 sürücü ve araç: Ms. Nowhere ve Matsuo > 2 casus ekipmanı: Enerji Ekranı ve Lazer Silahı > 4 araç görünümü: Ion Thresher (Tony), Astana Hotto (Layla), Hyperfin (Echo) ve Rally Baja Crawler (Cisco-Frostee)