Expeditions: A MudRunner Game (Windows)
İster tek başına ister başka oyuncularla birlikte bilimsel keşif gezilerine çıkıp doğanın zorluklarına adapte ol ve keşfedilmemiş toprakların gizemlerini ortaya çıkar. Saklı hazineler ve unutulmuş harabelerle dolu yakıcı çöller, balta girmemiş ormanlar ve dik dağlar gibi çeşitli ortamlarda uçsuz bucaksız doğayı keşfet. Zorlu yollarda tüm arazi şartlarına uygun çeşitli araçları kullanarak araştırma görevlerine öncülük et, gelişmiş teknolojiler ve yüksek teknolojili araçları kullanarak engelleri aş. Üssünü inşa et ve yönet, vahşi doğaya yenik düşmemek için araçlarını drone'lar ve tarayıcılar gibi olmazsa olmaz aletlerle donat. Arazi becerilerini geliştirmek için alanlarında çok başarılı uzmanlardan oluşan bir ekip kur ve keşif için yeni fırsatlar yarat. ● Vahşi doğayı keşfetmek için dışarı çık ve en fazla 4 oyunculu ortak modda başkalarıyla iş birliği yaparak ilerlemeni kolaylaştır. Kaynaklarınızı paylaşın, bilgilerini toplayın ve bilimsel ilerlemeleri birlikte tamamlayın. ● MudRunner ve SnowRunner oyunlarını geliştiren ekibin sunduğu en gelişmiş fizik tabanlı arazi macerasına yepyeni bir soluk getiren bu deneyimi keşfet. ● Keşif drone'uyla arazinin üzerinden uçarak seyahat güzergahını dikkatli bir şekilde planla, metal dedektörü ve kamera drone'uyla değerli ekipmanlar içeren zulaların konumlarını tespit et. ● Aracındaki çapa atarak dik yokuşları aşmanı, yankı cihazını etkinleştirerek su derinliğini tespit etmeni sağlayan çeşitli yüksek teknolojili aletlerden faydalanarak zorlu arazilerde ilerle. ● Araştırma yapıları inşa ederek ve keşif gezilerinde yeni beceriler ve olanakların önünü açmana yardımcı olacak uzmanları işe alarak kampını yönet.