Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon (Windows)
Cotco Canyon ile garajını genişlet! Büyük bir yakıt deposunun avantajlarını güçlü bir motorla birleştiren Cotco Canyon, vahşi doğadaki zorlu ortamlarda ilerlemeye devam etmeyi sağlayan en iyi dostundur. Bu gözcü sınıfı araba, Expeditions: A MudRunner oyununun 1. Yıl Bileti, 1. Yıl Sürümü ve Supreme Sürümlerine dâhildir ve satın alındıktan sonra hemen kullanılabilir.