Everdream Valley
Okullar kapandı ve yaz aylarını dede ve ninenin acayip çiftliğinde, Everdream Valley’de geçireceksin. Her gün vahşi doğayı, macerayı, ve birazcık sihri tecrübe et. İş, sorumluluklar ve ilişkiler gibi şeylerin önemli olmadığı masumiyet günlerine geri dön. Canlılık ve Cazibeyi Çiftliğe Geri Getir Bu çiftlik evinin bir hayli ilgiye ihtiyacı var. Yetiştirilecek bolca meyve ve sebzenin yanında, bakılacak çok sayıda hayvan var. Ekinlerini koru, hayvanlarını mutlu tut, çiftliğini onarmak ve genişletmek için kaynaklar topla. Açık dünyayı keşfederek sana geceleri sihirli rüyalar gösteren şeyin ne olduğunu öğren. Hayvan Cenneti Yarat Everdream Valley’de huzuru bozan pek insan yok, bu yüzden hayvanlar burada çok rahat. Domuzlar, inekler, tavuklar, ördekler, keçiler, alpakalar, atlar, koyunlar, yaban domuzları, saksağanlar, kunduzlar, bizonlar, kazlar, geyikler, kurbağalar, kın kanatlılar, kelebekler, yusufçuklar, kurtlar, fareler, salyangozlar, sümüklü böcekler, balıklar ve çok daha fazlası! Her birinin çiftliğin üzerinde farklı etkileri var. En İyi Tüylü Dostlar Köpeğin daima yanında. 13 farklı tür arasından seçimini yap ve onu sürü gütme, iz sürme, hazine bulma gibi konularda yardımcı olması için eğit. Bir kedi de var. Onun dostluğunu kazanırsan, belki karşılığında senin için bir şey yapar. Ama kendisine bağlı, gerçekten. Geceleri Sihir Ortaya Çıkıyor Gece olduğunda vadinin sihri ortaya çıkıyor ve rüyalarındaki özgün mini oyunlarda çiftlikteki hayvanlardan birine dönüşmeni sağlıyor. Her birinin benzersiz özel ödülleri veya çiftliğin ertesi günkü durumuna etkileri var. Huzurlu Sandbox Maceraları Vadideki yaz günlerin sadece çiftlikle ilgilenmekten ibaret değil. Yapacak çok şey var! Geceleri kamp kurarak geçirebilir, ağaç ev yapabilir, böcek bulup toplayabilir, balık tutmaya gidebilir, yeni kıyafetler alabilir, yemek yapabilir, fotoğraf çekebilir, mobilya inşa edebilir, hazine avına çıkabilirsin. Her macera, çiftliğini daha da büyütmen için sana destek olacak.