Techland S.A.Aksiyon ve macera
Digital Extra Edition ile Dying Light 2 Stay Human deneyiminin tamamını ve daha fazlasını yaşa! Dying Light 2 Stay Human: Digital Extras Edition şunları içerir: Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition - 'Bloody Ties' DLC'sini içermektedir* Dijital Müzik Albümü Dijital Sanat Kitabı Duvar Kağıdı Dijital Çizgi Roman *DLC'nin ayrı olarak indirilmesi gerektiğini unutma İlk oyundaki olayların üzerinden 20 yıl geçti. Virüs galip geldi ve insanlık yavaş yavaş ölüyor. Zombi virüsünün harap ettiği topraklardan geriye kalan birkaç yerleşim yeri arasındaki iletişimi sağlayan, mal taşıyan ve haber getiren Gezgin Aiden Caldwell olarak oynuyorsun. Ancak asıl amacın, Dr. Waltz'ın çarpık deneylerinden kaçarken çocukken geride bıraktığın kız kardeşin Mia'yı bulmak. Mia'nın dünyada kalan son şehir olan Villedor'da hâlâ hayatta olabileceğini öğrendiğinde, peşini bırakmayan geçmişinle yüzleşmeye karar veriyorsun. Kendini çatışmaların paramparça ettiği bir yerde bulacaksın. Yaratıcı ve kanlı mücadeleler vermen gerekecek, bu yüzden zombi sürülerini yenmek ve müttefikler edinmek için becerilerini geliştir. Şehirde dolaş, ganimet aramak için Villedor'un binalarında ve çatılarında özgürce koştur ve geceleri tetikte ol. Her gün batımında canavarlar sokakların kontrolünü ele geçiriyor. KIYAMET SONRASI BİR DÜNYA On beş yıl önce insanlık, dünyayı sonsuza dek değiştirecek olay olan Düşüş tarafından mahvoldu. 2036'ya gelindiğinde geriye yalnızca birkaç yerleşim yeri kaldı, insanlık yavaş yavaş ölüyor ve yerini yeni bir türe bırakıyor: Acımasız zombi sürüleri. GÜNDÜZ YAŞAYANLARA, GECE MARAZLILARA AİT Gün boyunca, hayatta kalan insanlar burada bir yaşam sürmeye çalışır. Her şey yolunda görünür. Ta ki gün batana kadar. Işıklar karardığında, şehrin daha korkunç olan diğer sakinleri sokakları ele geçirir. Dikkatli olmaz ve karanlıkta çok uzun süre kalırsan, bir daha asla geri dönemeyebilirsin. HAYATTA KALMAK İÇİN SÜREKLİ HAREKET ETMEK ZORUNDASIN Tüm dövüşler kazanılamaz. Bazen kaçmak en mantıklı seçenektir ve neyse ki bunun için gereken becerilere sahipsin. Parkur, şartlar senin aleyhine olduğunda kaçmana olanak tanır. Çatıdan çatıya atla, şehir manzarası eşliğinde sallan ve çok daha fazlasını yap. Sadece, gecenin yaratıklarından kaçtığından emin ol. ACIMASIZ OL VE YARATICILIĞINI KULLAN Bu tehlikeli dünyada yalnızca en güçlüler hayatta kalır. Yoluna çıkanları ezmeyi, dilimlemeyi veya parçalamayı tercih edebilirsin ancak yaratıcı ol! Her türlü tehlikeyi savuşturmak için dövüş ve parkur yeteneklerini birlikte kullanmak, seni hayatta tutacak şey olabilir. DÖRT GEZGİN BİR TANEDEN ÜSTÜNDÜR Villedor'da hayatta kalmak arkadaşlarla daha kolay. En fazla 3 oyuncuyla takım kur ve şansını artır. Hikayeyi birlikte çözün, Gezgin Üssü meydan okumalarına katılın veya şehrin sokaklarını kasıp kavurun.