Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties
Dying Light 2 Stay Human’ın Deluxe ve Ultimate Edition'larının sahipleri, Bloody Ties DLC’sine. Ayrı bir satın alma gerekli değildir. Bloody Ties, kıyamet sonrası açık dünya hayatta kalma/aksiyon oyunu Dying Light 2 Stay Human'ın ilk resmi hikâye DLC’si. Yüzlerce taraftarın mükemmel bir uyum içinde kendisine tezahürat yapmasını kim istemez? Veya bir yandan hayal edilemez zenginlikler elde ederken, diğer yandan sevgi ve takdir görmeyi? Peki ama tüm bunlara sahip olmanın büyük bir bedeli varsa? İnsanların itibar uğruna her şeyini feda ettiği bu turnuvaya girmesi için Aiden’a zenginlik, şöhret ve en iyi teçhizatlar vaat edildi. Becerilerini konuşturarak düşmanlarını yen, müttefikler edinerek zafere ulaş. Şöhrete giden yolun sadece başlangıç olduğunu kısa sürede fark edecek, kendini güç ve intikamla dolu bir entrikanın içinde bulacaksın. Öne çıkan özellikler: YENİ HİKÂYE Yepyeni bir maceraya atıl. İsmini panteondaki en iyi dövüşçülerin arasına yazdır, yeni arkadaşın Ciro'ya ölen kardeşinin intikamını alması için yardım et ve turnuvanın gerçek rengini ortaya çıkar. YENİ BÖLGE En güçlülerin servet ve itibar peşinde olduğu, her dövüşün kendine ait müthiş hikâyeler barındırdığı, zenginlik ve ihtişam dolu Kıyım Salonu seni bekliyor. YENİ SİLAH: KALKAN ELDİVENLERİ Kalkan Eldivenleri'nin getirdiği yeni oynanış tarzını keşfet ve dövüşlerde yaratıcılığını konuşturmak için daha fazla imkana sahip ol. YENİ TEÇHİZAT En önemli şeyin güç olduğu, silahların statü anlamına geldiği bu turnuvada yeni teçhizatlar kazan. GÖSTERİLER VE ŞOVLAR Masallardan fırlama benzersiz hikâyeler ve çok sayıda görev içeren arena şovlarında, Astrid'in eşsiz sunumu eşliğinde hayatının rolünü oyna. Ancak bu tanıdık masallarda kötü sürprizlere de hazırlıklı olmalısın. Arena meydan okumalarında yeteneklerini sına. Bu özel görevlerde mutasyona uğramış yeni düşmanlarla dövüş, kana susamış sürülerle yüzleş ve cesaretinin sınırlarını zorla.