Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Koş oğlum koş! Brecken’in yerine geçerek bir nostalji fırtınası yaşa ve tam takım parkur hareketlerine sahip güçlü bir lider ol. İster tehlikeye doğru, ister ganimetleri toplayıp tehlikeden uzağa doğru koş. Ne yaparsan yap, afetzedeler için yap. Brecken Kıyafeti ile yeteneklerini sına, Elektrikli İngiliz Anahtarı ile düşmanlarında şok etkisi yarat ve Brecken’in Paraşütü ile çatıların üzerinde uç. Paket içeriği: Brecken Kıyafeti — İlk koşuculardan biri olarak diğerlerine liderlik et ve rüzgâr gibi hızlı ol. Elektrikli İngiliz Anahtarı — Kafalarını göçerterek düşmanlarında şok etkisi yarat. Brecken’in Paraşütü — Koşmak yeterli gelmediği zamanlarda, gideceğin yere kanatlanarak git.