DREDGE: Complete Edition
DREDGE, karanlık bir tarafa sahip olan ve büyük beğeni toplayan tek oyunculu bir balıkçılık macerasıdır. Balıkçı teknenizle uzak adaları ve çevresindeki derinlikleri keşfederek suyun altında neler olduğunu görün. Avınızı yerlilere satın ve her bölgenin problemli geçmişi hakkında daha fazla bilgi edinmek için görevleri tamamlayın. Derin deniz çukurlarını incelemek ve uzak diyarlara gitmek için teknenizi daha iyi ekipmanlarla donatın ama gözünüzü saatten ayırmayın. Karanlıkta karşınıza çıkan şeyler hoşunuza gitmeyebilir... DREDGE: Complete Edition Şunları İçeriyor: DREDGE Avınızı satın, teknenizi geliştirin ve uzun zaman önce gömülmüş sırlar için derinlikleri inceleyin. Gizemli bir takımadayı keşfedin ve bazı şeylerin neden unutulmaya terk edildiğini öğrenin. The Iron Rig The Iron Rig, DREDGE maceranıza yeni, inşa edilebilir bir kasaba ekliyor. Yeni arkadaşlarınızın yardımıyla antik çağlardan kalan problemleri ortaya çıkarın ve gelişmiş ekipmanlar, eşyalar ve aletler üretin. İlerlemenin her zaman bir bedeli vardır. The Pale Reach DREDGE maceranızı bilinmeyen topraklara taşıyın. Balıklardan daha fazlasını gizleyen buzlu suları keşfedin, keşfettiklerinizi satın, teknenizi geliştirin ve bu donmuş topraklarda uzun süredir gömülü olan gizemleri ortaya çıkararak korkunç bir ihanetin sırrını çözün. Blackstone Key Blackstone Adası’ndaki gizemli atölye sıkı bir şekilde kilitlidir. İçeride, buranın eski yerlilerinin acımasız entrikalarının ürünü olan başka dünyalara ait eserler bulunuyor. Şimdi ise boş bir şekilde terk edilmiş hâlde yatıyorlar. Bu anahtarla onları bir şekilde değerlendirebilirsiniz.