DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE: Expansion Bundle, eleştirmenlerce beğenilen tek oyunculu balıkçılık macera oyunu DREDGE için iki resmî içerik genişlemesini bir araya getiriyor. Bu Paketi satın almak, DREDGE: Deluxe Edition sahiplerini DREDGE: Complete Edition’a yükseltecektir. DREDGE: Expansion Bundle şunları içeriyor: The Iron Rig The Iron Rig, DREDGE maceranıza yeni, inşa edilebilir bir kasaba ekliyor. Yeni arkadaşlarınızın yardımıyla antik çağlardan kalan problemleri ortaya çıkarın ve gelişmiş ekipmanlar, eşyalar ve aletler üretin. İlerlemenin her zaman bir bedeli vardır. The Pale Reach DREDGE maceranızı bilinmeyen topraklara taşıyın. Balıklardan daha fazlasını gizleyen buzlu suları keşfedin, keşfettiklerinizi satın, teknenizi geliştirin ve bu donmuş topraklarda uzun süredir gömülü olan gizemleri ortaya çıkararak korkunç bir ihanetin sırrını çözün.