Dome Keeper Deluxe Edition
Bu eşsiz roguelike, aksiyon ve madencilik oyununda dalgalar hâlinde gelen uzaylı düşmanlara karşı savunma yap. Gelen saldırılardan fırsat bulduğunda değerli kaynak ve eser aramak için yerin altına doğru kazı yap. Topladıklarını kubbene getirerek güçlü yükseltmelerin ve kullanışlı yeni cihazların kilidini aç. Amansız canavarların geri dönmesi uzun sürmeyecektir. Madenin daha derinlerine inme riskini göze mi alacaksın yoksa üsse dönüp gelen saldırıya mı hazırlanacaksın? Seçim senin ama acele etsen iyi olur! Dome Keeper Deluxe Edition şunları içerir: Dome Keeper - Bu eşsiz roguelike, aksiyon ve madencilik oyununda dalgalar hâlinde gelen uzaylı düşmanlara karşı savunma yap. Dome Keeper: Engineer Pack - Mühendis Muhafız için iki kozmetik eşya içerir: Sertleştirilmiş Giysi ve Uyanık Baykuş evcil hayvanı. Dome Keeper: Assessor Gear Pack - Uzman Madenci Muhafız için iki kozmetik eşya içerir: Esrarengiz Pelerin ve Yavru Deniz Ejderhası evcil hayvanı. Dome Keeper: The Lost Keepers - İki yeni oynanış tarzını keşfet: Halat kullanarak hızlı hareket eden çevik bir muhafız Casus ve hızlı dokunaçlarıyla madenlerde ilerleyen gizemli bir muhafız Canavar Uzmanı.