Dome Keeper - Engineer Gear Pack
Dome Keeper: Engineer Pack'i satın alarak özel bir muhafız görünümünün ve bir kubbe evcil hayvanının kilidini aç. Kazılarda Mühendis'in tarzını konuşturmak ve ona eşlik edecek bir dost vermek için bu değerli kozmetik eşyaları al! Dome Keeper: Engineer Pack şunları içerir: Sertleştirilmiş Giysi - tehlikeli ortamlarda kazı yapmak için birebir. Uyanık Baykuş - Uzun mesailerde kubbede sana eşlik edebilecek sabırlı ve dost bir evcil hayvan.