Dolmen
Dolmen, oyuncuları Revion Prime adı verilen düşmancıl bir yabancı gezegene götürür. Buradaki görevin oldukça eşsiz özelliklere sahip bir kristalden örnekler getirmek: "Dolmen" kristali. Bu kristaller, gerçeklikler arasında etkileşim kurmaya olanak sağlayarak uzay keşfinde bir devrim yaratabilir ve bilinen dünyayı sonsuza dek değiştirebilir. DİNAMİK SAVAŞ Dolmen'de her bir savaş seni daha da güçlendirecek! Çeşitli silahlar ve hamlelerle zengin bir savaş sistemini deneyimle. Revion Prime'daki en zorlayıcı düşmanların üstesinden gelirken yakın dövüş ve menzilli silahlar arasında geçiş yap. ENERJİ MODU Dolmen'da zafere giden yol enerji yönetiminden geçer. Enerji, menzilli silahların yanı sıra "Enerji Modu"'nu etkinleştirmek için de kullanılır. "Enerji Modu", yakın dövüş silahlarını elementsel durum etkileriyle doldurur ve düşmanının zayıf yönlerinden yararlanmana olanak sağlar. GİZEMLİ BİR GEZEGENİ KEŞFET Karanlık bir görkeme sahip harap bir gezegen keşfedilmeyi bekliyor. Revion Prime'ın sırlarını açığa çıkarabilecek misin? Yoksa bu acımasız dünya seni ölümle burun buruna mı getirecek? MÜCADELE SENİ BEKLİYOR Bu gezegen, hayatta kalmaman için elinden geleni yapar. Zaman akışın silinip gidecek mi yoksa seni bekleyen zorluğun üstesinden gelebilecek misin? ÜRKÜTÜCÜ PATRONLARLA MÜCADELE ET Revion Prime'da yeteneklerini sınayacak çok sayıda ürkütücü canavar bulunur.