Diablo: Hellfire genişleme paketini de içerir Tristram kasabasının altında karanlık harekete geçiyor. Deli bir kral, kayıp oğlu ve gizemli bir başrahip; hepsi yapbozun birer parçası. Kötülüğün kaynağına geldin. Tristram'da kadim bir manastırın kalıntıları üzerine inşa edilmiş bir katedral dikili. Terk edilmiş salonlarında ürkütücü ışıklar ve şeytani sesler yankılanıyor. Adımlarını dikkatli at maceracı, bir kâbusu arşınlıyorsun. Bu oyunun yerelleştirmesi dilin için mevcut değil. Oyunu satın alıp İngilizce olarak oynayabilirsin.