Demoniaca: Everlasting Night
Klasik side-scrolling platform oyunlarından esinlenmiş ve o oyunlarla büyümüş kişiler için yetişkinlere uygun hâle getirilmiş, karanlık ve kötücül bir dünyaya gir! Demoniaca: Everlasting Night'ta gotik "metroidvania" macerası seni bekliyor. Oyun; güzel grotesk çizimleri cazibeli bir tarzla birleştiren, bir side-scrolling aksiyon platform oyunudur. Keşfet, savaş, yeni dostlarla tanış ve sana katlanılamaz acı ve kayıp yaşatanlara karşı intikamını al! Korkunç ve mahvolmuş Babil Kulesi'nde seyahat ederken kulenin birçok tehlikeli sırrını ortaya çıkaracak, güçlü lordlara meydan okuyup kölelerini katledeceksin. Öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor olan akıcı gerçek zamanlı dövüşe kendini ver. İlerleme kaydedip yeteneklerini geliştirdikçe kalenin içindeki ve etrafındaki yeni alanlara erişim sağla. Ne var ki böyle öfke ve umutsuzlukla dolu olan birini, nasıl bir son bekleyebilir?