Mamorukun ReCurse!
MERMİLERİ LANETLE! Lanet Mermileri ile oyun sırasında zorluğu dinamik olarak değiştir. Küçük düşmanları ortadan kaldırıp ekranı mermilerden temizle veya büyük düşmanları güçlendirerek yenmesi daha zor hâle getir. Risk ne kadar büyürse puanların da o kadar artar ve daha zorlu düşmanların üstesinden gelmek için verdiğin hasarı artırmak üzere kendini bile lanetleyebilirsin. KENDİ YOLUNDA İLERLE Bu dikey ilerlemeli shot 'em up oyununda yol almak tamamen senin kontrolünde. Yoluna devam etmezsen karakterin platformda ilerlemez. Ama unutma ki oyun süreli olduğu için tüm gün dikilmek gibi bir şansın yok! BİR ARCADE KLASİĞİ İlk kez 2008'in ortalarında Japonya'daki oyun salonlarında oyuncularla buluşan Mamorukun Curse!, esinlendiği geleneksel Japon mitolojisini renkli, sevimli ve aile dostu bir dünyayla buluşturuyor. EKSİKSİZ VE GELİŞTİRİLMİŞ Oyun artık geniş ekran ve modern çift çubuklu kumanda desteğine sahip. Üstelik içerik açısından da dopdolu! Hikâye Modu, Arcada Modu, Zorlu Etaplar, önceden yayınlanmış indirilebilir karakterler, alternatif kostümler, Galeri Modu... Keşfedilecek şeyler neredeyse mermiler kadar çok!