Deceit 2
Deceit 2, çevrimiçi bir sosyal çıkarım korku oyunudur. Dehşet rolüyle korku salmak, Masum olarak dedektiflik yapmak veya Lanetli rolüyle kaos yaratmak senin elinde. Arkadaşlarınla ve yabancılarla mahsur kaldın. Kaçmak için kimin yardımına güveneceksin? TAKIMLAR MASUMLAR: HAYATTA KAL VE KAÇ - Hayatta kalıp ve Dehşetleri alt edemezsen korkunç kaderinle yüzleşeceksin. - Haritanın dört bir yanındaki görevleri tamamlayarak kaçış anahtarını bulma yolunda ilerlemen gerekiyor. - Şüpheli olayları incelerken diğer oyuncuların hareketlerine de dikkat etmelisin. DEHŞET: KANDIR VE ÖLDÜR - Diğer oyuncuları dönüştürüp ve öldürerek Masumların sayısını azaltmak senin görevin. - Daha büyük güçler kazanmak için kan sunaklarını gizlice etkinleştirmelisin. - Düşmanlarını manipüle edip şüpheye düşürerek aralarını bozman gerekiyor. LANETLİLER: ORTALIĞI KARIŞTIR - Dehşetleri ve Masumları kandırarak senden şüphelenmelerine engel olmalısın. - Kargaşa yaratıp lanetini kullanarak oyunu dilediğin gibi kazanabilirsin. - Her Lanet oyuna eşsiz bir yön katıyor. AYİNİN USTASI OL - Yükselerek Aldatma sanatının ustası olacaksın. - Benzersiz oynanış stilleri ve stratejiler sunacak yeni öğelerin ve Mutasyonların kilidini açmalısın. - Efsanevi karakter ve öğe görünümleriyle tarzını ortaya koymaya hazır mısın?