Deceit 2: Alien Pack
Uzaylı Paketi Taklit ustası Sahtekar ile uzaylı tehdidinin maskesini indir! Yapışkan dokunaçlardan kusursuz uzay teknolojisine kadar, formlar arasında geçiş yaparak yeni “dostlarını” alt et, onlardan hızlı ol ve daha uzun süre hayatta kal. Bu paket, en yeni Lanetli rolümüz Boşluk Avcısı’nı ve yıkıcı yeni eşyamız Yerçekimi Bombası’nı getiriyor. Dehşet: Sahtekar İnsanlara takıntılı bir uzaylı yaşam formu olan Sahtekar, galaksiler arası yörüngede sürüklenen yalnız bir uzay gemisini ele geçirdi. Her paneli ve boruyu tertemiz durumda tutarak, geri dönmesini umduğu “dostlarını” sabırla bekliyor. Sersem ve dostane tavırlarının ardında, iki farklı şekle ve bir dizi garip yeteneğe sahip, saldırmaya hazır bir avcı yatıyor. Parazit Formu Sahtekar’ın ilk formu. Diz hizasında, sümüksü görünümlü bir yaratık; oyundaki en hızlı şey. Işıkla korkutmak imkansız ve doğrudan zarar vermek mümkün değil. Harita boyunca cıvık cıvık kayarak ve kıvranarak ilerler, içine yerleşebileceği boş konakçılardan birini avlar. Konakçı Formu Sahtekar’ın ikinci formu. Bir konakçının içine sızmak, Sahtekar’ı karnındaki ağzıyla öne çıkan, havada süzülen bir yerçekimi dehşetine dönüştürür. Hafif hasar, onu tekrar Parazit Formuna zorlar ve “Sersemlemiş” durumu yıkıcı bir kendini yok etme sürecini tetikler. Konakçı Enerjisi (Pasif) Her Konakçının, zamanla pasif olarak yenilenen sınırlı miktarda enerjisi vardır. Enerji tamamen tükendiğinde, Konakçı Paraziti reddeder ve beden Kendini Yok Etmeye zorlanır. Dil Sahtekarın gerçek şekli, güçlü ağzını açıp kurbanını diliyle sararak kurbanın akıl sağlığını tüketip sonunda ölümüne yol açtığında ortaya çıkar. Ekolokasyon Sahtekar’ın eklenen Noodle’ı, konakçının gözlerini kapatarak onu tüm ışık hasarına karşı korur. Bu, Konakçıyı kör eder ve Noodle’ın çığlığıyla yeni bir ekolokasyon görüşünün kilidini açar. Sıçrama Uzaylı türü adına yapılan dev bir sıçrayışla, Sahtekar kısa bir mesafe zıplar ve dostlarına yaklaşmasını sağlar. Kendini Yok Etme (Kusmuk Bombası) Sersemlemiş olduğunda ya da Enerjisi tükendiğinde, Konakçının ağzı öne doğru sümüksü bir sıvı saçar ve ardından patlayarak geniş bir alanda büyük Akıl Hasarı verir. Lanet: Boşluk Avcısı Yıldızların ötesinden gelen sessiz bir suikastçı olan Boşluk Avcısı, gizlilik ve hassasiyetle beslenir. Korkulan Boşluk Patlaması yeteneğini kullanarak, habersiz Deneklerin üzerine gizli bir bomba yerleştirir ve yıkıma giden bir geri sayımı başlatır. Eşya: Yerçekimi Bombası Uzayın kendisini manipüle eden yüksek teknolojili bir cihaz. Patlama gerçekleştiğinde, tüm yakınındaki varlıkları merkezine çeken minyatür bir kara delik oluşturur. Kurbanlar sürüklenirken çaresiz kalır, ancak Dehşetler etkilenmez.